طراحی وبسایت
نوشته شده توسط : امیر

طراحی وبسایت

 

طراحی وبسایت ؛ با خدمات طراحی وبسایت زیفا آشنا شوید

 

اهمیت طراحی وبسایت

طراحی وبسایت حرفه ای آمیزه ای از هنر و تخصص می باشد. از ملزومات طراحی سایت داشتن خلاقیت بالا در استفاده از عناصر دیداری و جلوه های بصری است. زمانی که یک وبسایت بر اساس رعایت اصول ، به کارگیری هنر و وجود تناسب المان ها و هارمونی اجزای مختلف طراحی شود ؛ می تواند علاه بر جذب همیشگی کاربران به اثری زیبا ، کاربردی و در یک کلام جاودان تبدیل شود. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی وهمه گیر شدن فضای مجازی ؛ طراحی وبسایت پیشرفته ، در لیست اولویت ها و مسائل مهم شرکت ها و کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است.

اکثر صاحبان مشاغل می دانند که روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود و همین است که برخورداری از یک سایت حرفه ای می تواند بر رونق گرفتن برند و کسب و کارشان تاثیر به سزایی بگذارد.

 

تاثیر طراحی سایت بر کسب و کارها

قطعا مستحضرید که روزانه هزاران وبسایت در جهان ، صد ها سایت در کشور ایران و احتمالا ده ها سایت در حوزه کسب و کار شما که می توانند رقیب مستقیم یا غیر مستقیم در کارتان باشند ؛ پا به عرصه ظهور می گذارند.

داشتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان و در بین رقبای حوزه کاری شما به عنوان یک موفقیت تلقی می شود ، که بدست آوردن آن خیلی کار ساده ای هم نیست چرا که قواعد رسیدن به آن در حوزه تخصص طراح های حرفه ای وبسایت است.

طراحی سایت زیفا با شناخت تخصصی و جامعی که از فضای مجازی دارد ، ابتدای امر کسب و کار شما را بررسی کرده و نهایتا وبسایت را مطابق با نیاز ها و سلیقه مخاطبان طراحی می نماید. با استفاده از تخصص تیم طراحی سایت زیفا در این زمینه و در دنیای مجازی می توانید خودتان را به خوبی و درستی معرفی کرده و خدمات و محصولات خود را به درستی به مخاطبانتان ارائه دهید. اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید که از کارکرد آن راضی نیستیند یا زمان زیادی از فعالیتش می گذرد و قدیمی شده است ؛ پیشنهاد می کنیم آن را به دست متخصصان و تحلیل گران زیفا بسپارید که با استفاده از تخصص ؛ سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را بر روی آن اعمال نمایند تا بتوانید مطابق با فناوری روز طراحی سایت حرکت کنید.

اگر هم هنوز سایتی ندارید  و در این زمینه اقدامی ننموده اید ، تیم مجرب طراحی سایت زیفا آماده است تا با طراحی یک وبسایت خلاقانه و بروز ، مسیر خوب و چشم انداز روشنی را در فضای مجازی برایتان ترسیم نماید.

 

چرا به طراحی وبسایت نیازمندیم

فرض نمایید صاحب یک فروشگاه محصولات یا خدمات به صورت اینترنتی هستید ، اینکه صرفا با مخاطبین خود در ارتباط هستید عکس محصولات را به آن ها نشان می دهید قطعا کافی نیست. شما باید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی جامع و حرفه ای ، شرایطی فراهم کنید که کاربران بتوانند به شکلی آسان وسریع اقدام به خرید نمایند. خرید امن و راحتی داشته باشند و مراحل خرید را به راحتی و به دور از پیچیدگی طی نمایند.

همچنین آمار دقیقی از بازدید کاربران ، میزان فروش و نحوه استفاده کاربران از وبسایت داشته باشید که بتوانید با استفاده از داده های آماری برای فعالیت های آینده خودتان برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

 

((شبکه های اجتماعی صرفا به بهبود ارتباط شما به مخاطبانتان کمک می نمایند ؛ نه بیشتر !! ))

 

تخصص های مورد نیاز در طراحی وب سایت

 

طراحی وبسایت

 

افراد و تخصص های متنوعی در سیر طراحی یک وبسایت نقش آفرینی می کنند. تک تک این افراد علاوه بر اینکه در زمینه کار خود متخصص هستند ؛ باید بتوانند یک تیم کاری منسجم را تشکیل دهند و تعامل مناسبی را رقم بزنند تا بهترین خروجی ممکن از تیم ورک آن ها بدست آید.

سفارش طراحی سایت شما از گام اول که همان مشاوره است تا آخرین قدم که تکمیل و تحویل پروژه خواهد بود به دست افراد متخصص و صبور سپرده می شود.

همانطور که در ساخت یک کارخانه تولیدی بخش عظیمی از افراد متخصص در کنار یکدیگر کار می کنند ، در طراحی سایت زیفا نیز پروژه شما به دست یک تیم کاری متشکل از مشاورین و تحلیل گران ، طراحان گرافیک ، برنامه نویسان ، پشتیبانان و نهایتا یک مدیر پروژه ؛ به صورت کاملا سیستماتیک سپرده می شود . قاعدتا پس از تکمیل و تحویل پروژه ، متخصصین حوزه تبلیغات فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ پیشنهادات حرفه ای خود را جهت داشتن حضوری موفق و کاربردی در فضای مجازی به شما ارائه می نمایند.

 

فاکتور های مهم در طراحی وبسایت

همانطور که می دانید همواره طراحی وبسایت براساس اصول و قواعد مشخصی انجام می شود و رعایت فاکتور های اساسی ، چهارچوب ها و استاندارد ها از ملزومات است. استفاده از تکنولوژی روز و مجهز بودن به امکانات خاص از الزامات یک وبسایت موفق است.

 

استاندارد های سئوی وبسایت

یکی از مهم ترین قواعدی که زیفا برای آن اهمیت ویژه ای قائل است سئو و بهینه بودن وبسایت از لحاظ ساختاری و محتوایی است. سئوکاران زیفا تمامی اصول و قواعد طراحی سایت شما را بازبینی می کنند تا مبادا بخشی از کار دارای استاندارد های لازم موتورهای جستجو ، علی الخصوص جستجوگر گوگل نباشد. ما نحوه نگرش و مسائل مهم از نظر موتورهای جستجوگر را می دانیم و آن ها را مو به مو در طراحی وبسایت شما رعایت می کنیم. این کار کمک می کند وبسایت شما جایگاه مناسبی را در کلمات کلیدی مورد نظرتان در موتورهای جستجو پیدا کند.

 

طراحی وبسایت اصولی

همانطور که خلق یک اثر ماندگار و جذاب هنری نیاز به درک صحیح از مخاطب و شرایط و سلیقه او دارد. در طراحی یک وبسایت نیز باید محوریت سلیقه ، نحوه نگرش و علایق مخاطبان و کاربران قرار گیرد.

جامعه ی هدف آن وبسایت به صورت تخصصی آنالیز شود و ترکیب رنگی ، هارمونی اجزا و چیدمان بخش های مختلف بر همین اساس انتخاب شود.

 

ریسپانسیو یا واکنش گرا

بسیاری از افراد برای وبگردی از موبایل یا تبلت خود استفاده می نمایند. بخش عمده ای از بهره مندی کاربران از فضای مجازی مانند خرید های اینترنتی و کسب اطلاعات ؛ از طریق همین تلفن همراه انجام می شود.

وبسایت شما باید به گونه های طراحی شود که نمایش صحیح و متناسبی نسبت به صفحه ای که در آن باز می شود داشته باشد و در صفحات موبایل و صفحات تبلت نمایش درستی داشته باشد.

 

سرعت لودینگ مناسب

باتوجه به رقابت چشمگیری که در میان سایت ها به وجود آمده است فاکتور بالا بودن سرعت لودینگ سایت مساله ای است که نمی توان از آن چشم پوشی نمود. قاعدتا هرچه سریع تر باشید ، بهتر دیده خواهید شد.

برای اینکه سرعت بارگذاری سایت شما معقول و مناسب باشد لازم است که کدنویسی آن بهینه بوده و در یک هاست مناسب بارگذاری شود. این سرعت بارگذاری شامل صفحه اصلی و سایر صفحات خواهد شد.

 

فاکتورهای مهم در طراحی وبسایت شرکتی

قاعدتا طراحی وبسایت  شرکتی باید به گونه ای باشد که تصویری صحیح و مناسب و همچنین حرفه ای ، از کسب کار شما یا شرکت شما را برای کاربران ترسیم کند. باید بدانیم که کاربران فضای مجازی از طریق وبسایت شما با کسب و کارتان آشنا می شوند و باید در طراحی وبسایت شرکتی شما به گونه ای عمل شود که این مهم به خوبی اجرا گردد.

وبسایت شرکتی شما باید بتواند به بهترین شکل ممکن شما را به کاربران معرفی نماید و نظر آن ها را جلب نماید. معرفی شرکت ، معرفی خدمات مجموعه شما ، معرفی مشتریان وفادار ، نمایش تعدادی از نمونه کارها و خدمات ؛ همه و همه باید به بهترین شکل ممکن در وبسایت شرکتی شما اتفاق بیافتد.

 

فاکتور های مهم در طراحی وبسایت فروشگاهی

ملاک موفقیت در یک فروشگاه اینترنتی تفاوت های بسیاری با ملاک های موفقیت یک فروشگاه فیزیکی در سطح شهر دارد. یک فروشگاه اینترنتی قابلیت های کاملا متفاوتی دارد.

ایجاد سهولت در خرید ، امکان پرداخت آنلاین ، امکان مشاهده و مقایسه هزاران محصول با هم ، ارسال درب منزل ، تنوع بالای محصولات و … مواردی است که آن ها را تنها می توان در یک سیتم فروش آنلاین یافت. فناوری اطلاعات زیفا به دلیل آشنایی کاملی که با فضای کسب و کار آنلاین ، انتظارات کاربران و نیازهای مشتریان دارد ؛ می تواند گزینه مناسبی برای سفارش طراحی وبسایت فروشگاهی باشد.

 

قیمت طراحی وبسایت و هزینه های آن

متاسفانه مشاهده می شود که در مساله طراحی وبسایت و خدمات مربوط به آن تعرفه مشخصی وجود ندارد. قیمت ها پرتابی است و این حسابی کارفرما را دچار سردرگمی می کند.

افراد و مجموعه ها برای طراحی یک وبسایت از قیمت صد هزار تومان تا ده ها میلیون تومان مطالبه می کنند و حتی کارفرما نمی داند با پرداخت هر کدام از این مبالغ قرار است با چه چیزی مواجه شود. عدم وجود تعرفه مشخص و روشن ننمودن سطح خدمات دغدغه ای است که باعث آزار ذهن کارفرما می شود.

طراحی سایت زیفا با اعلام تعرفه های مشخص و خدمات مربوط به هر کدام از تعرفه ها تا حدود زیادی این مشکل را مرتفع نموده است. لازم به ذکر است تعرفه های مذکور ثابت بوده و شامل هزینه های جانبی نخواهند شد.

 

تعرفه طراحی وبسایت زیفا

 

 


 

 

خلاقیت و کیفیت در طراحی وبسایت

وقتی کاری به کاردانش سپرده شود ، قطعا پای خلاقیت و ماندگار شدن اثر می توان حساب نمود. وبسایت شما باید از سایت رقبایتان متمایز باشد و این تمایز در دو بخش فنی و گراقیکی کاملا مشهود باشد. سایت های طراحی شده توسط فناوری اطلاعات زیفا همیشه در نظر مخاطب جلوه گری می نماید. ملاک تشخیص موفقیت یک وبسایت به میزان تعامل و حضور کاربران در آن است و این مساله آن چیزی است که ما بر روی آن تمرکز می کنیم. وبسایت شما باید منحصر به فرد بوده سایر رقبا حداقل در نگاه اول یارای رقابت با آن را نداشته باشند. ما همیشه تلاش می کنیم تا در کنار رعایت اصول و استانداردها سایت های جذاب و منحصر به فرد طراحی نماییم.

 

مشاهده نمونه وبسایت های طراحی شده توسط فناوری اطلاعات زیفا ؛ می تواند تا حدود زیادی خیال شما را راحت نماید.

 

نمونه وبسایت های طراحی شده توسط زیفا

 

 

 





:: برچسب‌ها: فناوری اطلاعات زیفا : طراحی سایت : زیفا ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: